Arrghh My Nose..:(

Kena sejak 3 jam yang lalu hidung gue gatal gatal giniii??..Mana bersin bersin mlulu dan jadi meleerr..huhu, please please please don’t tell me that I’m going to get sick because I simply cannot afford to get sick right now. There are just soo many things to do, so much stuff to pack, so much stuff to think about, so many businesses need to get done, I also have to go to the doctor tomorrow, drop the stuff at Agas house and maybe meet up with Manda to give her the books and other stuff. I think I better go to bed early tonight and hope I’ll be much better tomorrow. Mudah mudahan Jibran juga udah sembuh total besok pagi, biar bisa sekolah, soalnya kayanya udah bosen berat dia di rumah, lagian biar gue bisa beres beres juga, kasian ngeliat dia sakit gitu. Hari ini udah nggak demam sih tapi batuk batuknya itu lhoo, mana tadi sempet muntah pula..padahal Jibran tuh jarang banget muntah…palingan dari bayi dia nggak sampe 5 kali deh muntah nya. Mungkin masuk angin kali ya karena tadi makan siangnya telat..:(

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment